Informatie

Merken

Aanbiedingen

Support

Garantie

Op al onze producten zit een jaar garantie op fabricagefouten. Is er iets mis met je product? Laat het ons weten, we zoeken graag naar een oplossing.

Ruilen

Heb je de verkeerde maat of kleur gekozen en wil je daarom je product ruilen? Niet-gebruikte producten kunnen binnen 14 dagen geruild worden zonder extra kosten. Dat kan in onze winkel in De Wilp. Je kunt je product ook naar ons terugsturen om te ruilen. Alleen het retour zenden komt dan voor je eigen rekening. Wij sturen daarna het juiste product kosteloos op.

Herroepingsrecht

Je hebt recht op herroeping van je aankoop. Dat betekent dat je binnen 14 dagen na je aankoop kan beslissen dat je van de koop wil afzien. Dat kan door middel van het ‘Herroepingsformulier’. Je kunt het formulier vinden onderaan de Algemene voorwaarden.

Ook zonder herroepingsformulier kun je je aankoop retourneren. Alleen niet-gebruikte en ongemonteerde producten kun je retourneren. Vermeld altijd je gegevens en de opmerking dat je het product wilt herroepen bij je retourzending.

Retour zenden

Na je herroepingsrecht heb je 14 dagen de tijd om je product(en) te retourneren. Niet-gebruikte en ongemonteerde producten kunnen dus retour gezonden worden binnen 30 dagen na je aankoop. Wij betalen je dan het aankoopbedrag + de eventuele verzendkosten terug. Het retour zenden komt voor je eigen rekening. Retourneren kan ook gratis in onze winkel in De Wilp.

Ruilen of Retour: Hoe doe je dat?

Wil je je aankoop ruilen voor een andere maat, of wil je het retourneren? Dan kun je daarvoor eventueel contact opnemen, wij kunnen je dan adviseren voor een andere maat of product.

Je kunt je materiaal ruilen en retourneren in onze winkel in De Wilp of terugsturen naar onderstaand adres. Alleen niet-gebruikte en ongemonteerde producten kun je ruilen of retourneren.

Voeg een briefje met je gegevens bij je pakket of schrijf op je meegeleverde factuur wat je wilt ruilen en waarvoor. Je nieuwe product wordt naar je verzonden zodra we je pakket ontvangen hebben. Of het aankoopbedrag + eventuele verzendkosten worden aan je terugbetaald.

Run Dog

Van Akenweg 30

9367 PN DE WILP

Tel. 0594 85 25 36

Mail: info@rundog.nl

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op en leg uit wat je klacht is. Dit kan per e-mail, per post en/of telefonisch. We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Run Dog

Van Akenweg 30

9367 PN DE WILP

Tel. 0594 85 25 36

Mail: info@rundog.nl

                

Na ontvangst van je klacht krijg je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

 

Stel je dit niet op prijs? Dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling ‘bemiddeling’ van Stichting Webshop Keurmerk waar Run Dog bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).